Annonsering

Utvid din rekkevidde.

Muligheter

Med et konkurransedyktig produkt eller tjeneste vil en bedrift i utgangspunktet kunne selge til en god andel av de den henvender seg til, og dermed vokse organisk. Dette er tidkrevende. For å akselerere skaleringen kan man eksponeres for målgruppen ved å bruke digitale annonserings-plattformer som Google, Facebook og Instagram. Forbrukere legger fra seg enorme mengder digitale fotspor som gjør det mulig å nøye tilpasse kommunikasjonen og retorikken i annonser.

Annonsering
Graphs

1. Definere målsetting

Vi starter med å definere målsetting for annonseringskampanjen. Hvem ønsker vi å nå? Hvilke handlinger ønsker vi at målgruppen skal gjøre?

Google_campaigns

2. Utvikling og testing

Vi utvikler en strategi for annonseringen, og tester denne.
En god sammenheng mellom innhold og strategi gir utvilsomt best resultater, vi anbefaler derfor at samme bedrift leverer begge tjenestene, uavhengig av om det et Motiv8 eller ikke.

Split-testing

3. Analysering og optimalisering

Basert på resultatenen fra annonserings-testingen optimaliserer vi annonseringskampanjen.

Lukk meny