Tiltak skal baseres på statistikk og forventninger, ikke antakelser.
Vi tror på kontinuerlig analysering og optimalisering.
Vår strategi
Tiltak skal baseres på statistikk og forventninger, ikke antakelser.
Analysering
Vi starter prosjekter med en analysering av nåværende situasjon for å få et overblikk over forbedringspotensiale og muligheter. Deretter lager vi en prosjektplan basert på prosjektets målsetting.
Utvikling
Vi opprettholder jevnlig kontakt med kunden gjennom utviklingen og leveringen av tjenesten. For kontinuerlige markedsføringsløsninger rapporterer vi regelmessig med med nøkkelindikatorer som ROI.
Optimalisering
Vi benytter strategier som split-testing for å konsekvent optimalisere tjenestene våre, i tillegg til at verktøyene vi bruker er bygget på algoritmer. Det viktigste for oss er å levere målbar verdi som genererer vekst.
Om Gründeren
Ved å jobbe som video- og fotograf i tre år ved siden av studier erfarte jeg, Herman Steinsøy, behovet for markedsføringstjenester med fokus på resultater. Min erfraring fra arbeid med ulike oppstartsbedrifter i Stavangerregionen har gitt meg en solid forståelse av hvilke verktøy og strategier som bør prioriteres for å drive lønnsom markedsføring i årene som kommer.
Visjon
Motiv8 Marketing har som visjon å levere målbar verdi som genererer vekst.
La oss gi deg noen gode råd om hvordan du kan bli den ledende aktøren i din industri
gjennom strategisk effektivisering og optimalisering gjennom hele 2019. Naturligvis uforpliktende og helt gratis.