Motiv8 er bygget på  lidenskap., målsettinger., handlekraft., fokus.

Tiltak skal baseres på statistikk og forventninger, ikke antakelser.
Vi tror på kontinuerlig analysering og optimalisering.

Vår strategi

Tiltak skal baseres på statistikk og forventninger, ikke antakelser.

Analysering

Vi starter prosjekter med en analysering av nåværende situasjon for å få et overblikk over forbedringspotensiale og muligheter. Deretter lager vi en prosjektplan basert på prosjektets målsetting.

Utvikling

Vi opprettholder jevnlig kontakt med kunden gjennom utviklingen og leveringen av tjenesten. For kontinuerlige markedsføringsløsninger rapporterer vi regelmessig med med nøkkelindikatorer som ROI.

Optimalisering

Vi benytter strategier som split-testing for å konsekvent optimalisere tjenestene våre, i tillegg til at verktøyene vi bruker er bygget på algoritmer. Det viktigste for oss er å levere målbar verdi som genererer vekst.

Om Gründeren

Ved å jobbe som video- og fotograf i tre år ved siden av studier erfarte jeg, Herman Steinsøy, behovet for markedsføringstjenester med fokus på resultater. Min erfraring fra arbeid med ulike oppstartsbedrifter i Stavangerregionen har gitt meg en solid forståelse av hvilke verktøy og strategier som bør prioriteres for å drive lønnsom markedsføring i årene som kommer.

 

Visjon

Motiv8 Marketing har som visjon å levere målbar verdi som genererer vekst.

© Copyright 2018 by Motiv8 Marketing AS.
Close Menu
×
×

Cart